.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست ناجيان غريق ميانكاله از مسئولان

با توجه به پرداخت حقوق سال گذشته ناجيان غريق در خرداد ماه 89، ناجيان ميانكاله بهشهر كه خارج طرح و با امكانات اندك مستقر هستند، خواستار پرداخت حقوق خود در پايان هر ماه شدند. 

اعضاي هيئت نجات غريق اين شهرستان مستقر در ميانكاله كه صبح ديروز و امروز در دو گروه مجزا به همراه رئيس و دبير خود نشستي را با رئيس تربيت بدني بهشهر داشتند، از مشكلات خود گفتند كه مهمترين آن پرداخت به‌موقع حقوق با توجه به شرايط سخت حضورشان در ميانكاله شدند.
مسئول هيئت نجات غريق و يكي از ناجيان منطقه ميانكاله صبح امروز در جمع‌بندي اين نشست دو روزه در گفت‌و گو با فارس اظهار داشت: نداشتن بيمه، مشكلات رفت و آمد و نداشتن سوخت كافي همچنين نداشتن تامين جاني مهمترين مشكلات ناجيان غريق در ميانكاله است.
محمدرضا بابلي از عدم استقرار نيروي انتظامي در اين منطقه انتقاد و تصريح كرد: نامه‌اي به امضاي عليرضا مسكني فرماندهي انتظامي مازندران به فرماندهان انتظامي شهرستان‌هاي ساحلي در 21 تيرماه ابلاغ شده كه همه همكاران انتظامي مستقر در طرح‌هاي سالم‌سازي دريا و نقاط شناي ممنوعه از ناجيان غريق در فرآيند اجراي ماموريت‌ها حمايت‌هاي لازم را معمول دارند.
وي با بيان اينكه موضوع نامه مذكور درباره حمايت از ناجيان غريق است و در آن گفته شده در راستاي ماموريت مهم طرح سالم‌سازي دريا همه سازمان‌هاي دخيل داراي ماموريت هستند، خاطرنشان كرد: موارد زيادي داشتيم كه ناجيان غريق در حين اجراي ماموريت مورد ضرب و شتم بعضي از افراد قرار مي‌گيرند و تامين جاني ناجيان با نيروي انتظامي است.
در ادامه، مهدي ستونه يكي از ناجيان غريق مستقر در ميانكاله درباره ساير مشكلات منجيان اين منطقه گفت: عدم استقرار هلال احمر، نداشتن قايق موتوري و نداشتن لباس مناسب غريق نجات از جمله مشكلات ناجيان غريق است.
وي افزود: مسير 55 كيلومتري ميانكاله تا مركز شهر باعث شده كه ناجيان غريق برخي روزها با مشكل سوخت مواجه شوند. ناجيان غريق در پايان جلسه اعلام داشتند؛ با وجود همه مشكلات، بدون وقفه براي حفظ جان مردم در سواحل حضور دارند.
رئيس تربيت بدني شهرستان بهشهر هم با بيان اينكه هيئت نجات غريق مسئوليت بزرگ نجات جان انسان‌ها را برعهده دارد، اظهار داشت: تربيت بدني بهشهر از هيچ تلاشي براي كم كردن مشكلات هيئت كوتاهي نمي‌كند.
ماشاالله طرزه‌يي‌نژاد از ناجيان غريق خواست تا با روانشناسي افراد به‌ويژه كساني كه قصد درگيري دارند، با آنها برخورد كنند. وي ادامه داد: متاسفانه ناجيان غريق هر ساله بعضا با افرادي روبه‌رو مي‌شوند كه به هشدارها توجهي نمي‌كنند و حتي به درگيري يا فحاشي مي‌پردازند همچنين بدون اطلاع از فن شنا، غره شدن به شخصيت فيزيكي خود و آشنا نبودن به شرايط جوي و جريان‌هاي آب مشكلات عديده‌اي را براي خود و خانواده‌ها بوجود مي‌آورند.
مسئوليت پرداخت حقوق ناجيان غريق با استانداري است. /فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.